Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

MALFINI katalog 2022 může směle konkurovat módním magazínům

Vloženo: 20.1.2022

Novinka člena POPAI CE

Katalog 2022 předního producenta reklamního textilu MALFINI pokračuje v pokrokovém a zcela inovativním přístupu k prezentaci sortimentu firmy. Už první pohled na titulní stranu evokuje dojem prestižního módního magazínu, což podtrhuje i jeho vydání v 11 jazykových mutacích. „Pro nového klienta je katalog často prvotním setkáním s naší širokou nabídkou zboží, a jak víme, počáteční dojem je vždy důležitý,“ vysvětluje význam katalogu marketingová ředitelka firmy Martina Weberová.

Letošní katalog si stejně jako v předchozích třech letech drží svůj atypický formát. Rozměrem výtisku 230 x 297 centimetrů se odlišuje od konkurenčních tiskovin, které mají převážně velikosti A4. Nechybí ani oblíbený přehledný hmatník usnadňující orientaci mezi jednotlivými kategoriemi. Pro zákazníky je ale důležitý především obsah a prezentace zboží v podobě produktových a image fotografií, které navodí tu správnou atmosféru a účel využití daného oděvu. Netradiční formát katalogu poskytuje lepší využití prostoru tak, aby byl opticky vzdušnější a fotografie i doprovodný text byly propojeny s ohledem na komfort uživatele. Součástí textů je i edukativní složka, která se prolíná celým materiálem. Stávající Organic oděvy letos doplňuje nová kolekce re-VOLUTION z recyklovaného polyesteru, přičemž oběma ekologickým tématům nechybí obsáhlé vzdělávací texty. Přidanou hodnotu pro rozsáhlou klientelu zákazníků tvoří ve větším počtu obsahově identický mini katalog formátu A5. Náklady na oba rozměry katalogu přesahují ročně pět milionů korun.

Tvorba prestižního katalogu MALFINI je ve vlastní režii firmy. Tiskařské barvy v katalogu ještě ani nezaschnou a produktoví odborníci i grafici už přemýšlí nad novým pojetím. „Vedle přípravy konceptu musíme najít modely i nasmlouvat vhodné lokality pro focení,“ upřesňuje senior product manager Markéta Špuláková. A v obou případech se jedná minimálně o evropský rozsah. V katalogu 2022 je kupříkladu model z Francie i Brazilec. Zatímco v minulosti vznikaly fotky třeba v Itálii, do lokace zasáhl v posledních dvou letech covid. Tentokrát ale pozitivně, protože nové image fotky zachycují překrásnou českou krajinu, kterou ocenili i zahraniční partneři. Jak Markéta Špuláková doplňuje, pro autenticitu každé značky se volí jiné umístění. Zatímco prestižní značce Malfini Premium sluší luxusní prostředí, pracovní oděvy Rimeck osloví zákazníky v industriální atmosféře. Vše doplňuje profesionální styling s důrazem na módní trendy.

Na závěr nemůže chybět otázka, kterou si v MALFINI pokládají každoročně už několik let: Má papírový katalog v době digitálních technologií budoucnost? Letošních celkových 65 tisíc kusů MALFINI katalogu 2022, který početně kopíruje předchozí roky, odpovídá jednoznačně: má. A to i se zřetelem na pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků, kteří jej dále využívají také pro své klienty. Samozřejmostí je on-line verze katalogu na e-shopu jak pro počítače, tak pro mobilní telefony a nechybí ani varianta v pdf ke stažení.

 

 

_______________________________________________________________________________________

Společnost MALFINI, a.s. se sídlem v Ústí nad Labem je středoevropským lídrem na trhu reklamního textilu a předním dodavatelem v dalších zemích Evropy s důrazem na společenskou odpovědnost. Ve svém portfoliu má i segment pracovních oděvů. Společnost nabízí přes 300 různých produktů. B2B charakter obchodního modelu firmy je založený na e-shopu, dostatečných skladových zásobách, rychlé logistice a dokonalých zákaznických službách. Jako přední hráč v daném sortimentu se značkami Malfini, Malfini Premium a Piccolio, který doplňují pracovní oděvy Rimeck a také pracovní textil holandské firmy Tricorp, i bezpečnostní obuv společnosti Bata Industrials, působí firma už takřka v 35 evropských zemích. Roční celkové tržby ve výši 1,7 miliardy korun jsou výsledkem práce víc jak 320 zaměstnanců. Moderní, plně automatizovaný sklad v Ostravě disponuje kapacitou větší než dvacet pět milionů kusů reklamního textilu. Dodávky na klíčové trhy do okolních států jsou realizovány do 24 hodin. Všechny produkty společnosti MALFINI podléhají přísným zkušebním testům a nesou světově uznávanou pečeť kvality OEKO-TEX Standard 100.                                                                                                                           

Více na www.malfini.com

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS