Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Lifestyle & Curated Shopping

Vloženo: 20.3.2018

EuroShop RetailDesign Award prezentuje celosvětové trendy v konceptech kamenných obchodů.

                                    

Soutěž EuroShop RetailDesign Award vy­hlašuje každoročně německé EHI ve spo­lupráci s National Retail Federation USA jako soutěž o nejlepší koncepty světa.

Mezinárodní porota expertů vybírá každo­ročně mezi desítkami kandidátů tři nejlepší koncepty. Kritérii výběru jsou povedený de­sign, konzistentní koncept obchodu s jasným sortimentním vymezením, poselstvím oslo­vujícím cílovou skupinu a také s jednoznač­ně rozpoznatelnou korporátní identitou. Ne­boť pouze při splnění všech těchto aspektů oslovuje idea obchodu také zákazníky.

Do výběru letošního EuroShop RetailDe­sign Award došlo celkem 85 příkladů úspěš­ných konceptů prodejů z 27 zemí. Z těchto skvělých příkladů odvozuje německý institut EHI nejdůležitější trendy v mezinárodním re­tail-designu. Expertka přes tvorbu prodejen Claudia Horbert je vidí následovně.

Od industriálního stylu po rustikální at­mosféru – v současné době jsou koncepty obchodů mixem rozdílných stylů, barev a materiálů. Kamenné prodejny vytvářejí hybridní prostory s tradičním obchodem, ca­teringem, personifikovanými službami, vý­stavami, čítárnami a s mnoha dalšími.

Design flexibilních prodejních ploch

Podstatnou součástí konceptů prodejen jsou přírodní a autentické materiály. Přede­vším dřevo patří stále mezi jeden z nejoblí­benějších materiálů. Dřevo totiž prodejně propůjčuje obzvláště teplou, přívětivou a přirozenou atmosféru. Tmavé dřevo vy­tváří útulnější atmosféru než jasný designo­vý jazyk skandinávského stylu nebo ostré černo-bílé kontrasty. Z velmi kreativního a neobvyklého vizuálního merchandisingu vzniká doslova jevištní scéna. Všechny tyto detaily lze integrovat do vysoce standardi­zovaných konceptů prodejen. Visual Merch­andising upřednostňuje vysokou flexibilitu a usiluje o ojedinělou atmosféru prostoru.

 

Článek byl publikován v odborném časopise Brands & Stories. Celý text článku najdete v příloze.

 

Soubory ke stažení

Lifestyle & Curated Shopping (1,27 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS