Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

LG Electronics představuje budoucnost nakupování v Alza showroomu

Vloženo: 22.4.2017

Novinka člena POPAI CE

Ojedinělý projekt připravila pro zákazníky značka elektroniky LG Electronics. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu vytvořila plně funkční shop in shop prezentující hned několik typů produktů černé i bílé techniky dohromady. A to v luxusním a plně interaktivním kabátě.

Celý projekt je netradiční. Chtěli jsme využít jedinečného prostoru, který se nám nabízel, a zároveň na jednom místě prezentovat širokou škálu našich produktů takovým způsobem, jenž zatím není k vidění nikde jinde,“ vysvětluje Roman Moudrý, GMT manažer ze společnosti LG Electronics CZ. A spektrum je skutečně obsáhlé – zákazníci si mohou v prostorném vystavení prohléhnout domácí spotřebiče, ale především televize s nejpokročilejší OLED technologií.

Projekt je výsledkem několikaměsíční spolupráce se společností DAGO, která pro LG Electronics vystavení navrhla a vytvořila. Podle Miloslava Odehnala z DAGO reflektuje nejnovější trendy v požadavcích, které zákazníci na obchody kladou. „Kvalitní a vizuálně zajímavé provedení celé instalace je již samozřejmostí, je ale nutné nakupující oslovit také jinak. V tomto případě jejich pozornost upoutá široká škála možností, jak lze s celým prostorem interagovat. Všechny vystavené produkty si lze například velice dobře prohlédnout a vyzkoušet, jsou plně funkční. Například OLED televize pouze nevisí na stěně, zákazník si může díky speciálnímu výsuvnému systému polic prohlédnout zádové části,“ dodává. Projekt zaujal také porotce soutěže POPAI Awards v Paříži, kteří jej nominovali do finále v kategorii Architektura komerčních interiérů.

Výsledný koncept shop in shopu je souhrnem řady inovativních prvků a materiálů, které vytvářejí luxusní provedení, aby celek upoutal pozornost a zdůraznil design a image vystavených produktů. A pozornosti se dle slov Romana Moudrého dostává: „zákazníci na vystavení reagují velice pozitivně, registrujeme díky němu zvýšený zájem o produkty a především větší prodeje,“ vysvětluje.

Vystavení je navrženo tak, aby mohlo být kontinuálně modernizováno a na svém místě setrvalo několik let. Menší realizace je pro zákazníky připravena také v Alza showroomu v Bratislavě.

 

__________________________________________________________________________________________________

Kontakt: Tomáš Fridrich, tomas.fridrich@adison.cz, tel.: + 420 723 180 727

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS