Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Jaké digitální technologie nejvíce fungují pro retailové zákazníky?

Vloženo: 29.5.2017

Jak digitální technologie změnily v posledním desetiletí nakupování? Samotné kroky v nakupování: potřeba – nákup – používání, jsou víceméně stejné, ale výrazně se nakupování proměnilo díky masivnímu využívání digitálních a mobilních technologií a také používáním sociálních sítí.

                                       

Michael La Kier, Digitally-infused Consumer & Shopper Marketer z americké agentury What Brands Wante, uvádí pro odborný portál shoppermatters.com data z výzkumné studie Surveys conducted 2000-2016. Tato data dokazují celosvětový trend – i ve Spojených Státech nastal raketový nástup technologií.

V minulém roce používali Američané internet v 88 % případů (oproti 52 % v roce 2000), přičemž 73 % mělo internetové připojení doma (oproti pouhému 1 procentu v roce 2000).

Sociální média používá 69 % Američanů (oproti 5 % v roce 2005). Drtivá většina Američanů (95%) nyní vlastní mobilní telefon, přičemž 77 % vlastní smartphone (v roce 2011 vlastnilo smartphone jen 35 % lidí).

A v neposlední řadě více jak polovina Američanů (51%) vlastní tablet (oproti 3 % v roce 2010).

Už před pěti lety plných 70 % nakupujících uvedlo, že svůj nákup začalo ještě před tím, než vstoupili do kamenného obchodu. Tedy již tehdy, o to více nyní, se posunulo nákupní rozhodování z místa prodeje (in-store) na místa mimo prodejnu (out-of-store).

Text celého článku najdete na odborném portálu mistoprodeje. ZDE .

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS