Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Jak vytvořit skvělé vystavení?

Vloženo: 11.5.2020

Novinka člena POPAI CE  

 

Visuální merchandising je umění vytvořit vystavení, kde se člověk bude cítit příjemně. Quant je skvělé řešení pro visual merchandising podložený daty a s návazností na logistické procesy.

 

 

 Není to tak složité, pokud se zaměříte na několik hlavních zásad:

1. Všechno začíná správným layoutem.

 Půdorys prodejny musí odpovídat pravidlu jezera – lesy – hory, využijte proto vysoké a nízké vystavovací plochy.

 

2. Barvy jsou to, co přitahuje naše oči.

 Dejte si záležet na barevném sladění produktů a POS.

 

Příjemné barevné ladění přitáhne zákazníky do té části prodejny, kam potřebujete.

3. POS jsou navigace směřují zákazníky do určitých částí obchodu.

 Využijte sílu Point of sales, jsou to magnety pro oči.

 

 

 4. Planogram je základ.

 Planogram nám pomáhá rozvrhnout správně produkty a vybrat nejlepší zařízení pro jejich zviditelnění.

 

 

Díky 3D visualizaci je možné si snadno vyzkoušet, jak bude vystavení v prodejně působit. A pokud to nebude ono, je možné to snadno upravit a vylepšit.

 

 

Díky planogramům můžeme simulovat tok zákazníků a eliminovat mrtvé kouty v prodejně. Anebo jednoduše vypočítat, kolik produktů je potřeba pro vystavení v jednotlivých prodejnách.

Visuální merchanidising je umění vytvořit vystavení, kde se člověk bude cítit příjemně. A jen tak mimochodem dojte tam, kam ho oči dovedou… k pokladně.

Quant je skvělé řešení pro visual merchandising podložený daty a s návazností na logistické procesy.

 

 

BLOG

LINKED IN

FACEBOOK

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS