Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Jak porozumět novým způsobům nakupování zákazníků

Vloženo: 26.6.2020

Globální  rada pro výzkum Shop!/POPAI  vydala nový White Paper  pod názvem Understanding The Shopper.

Porozumět a přizpůsobit se novým způsobům nakupování zákazníků, které jsou ovlivněny aktuální mimořádnou situací a změnami v retailu, je zásadní. White Paper se zabývá výzkumnými metodami a technikami, které pomáhají pochopit současné změny chování nakupujících během různých fází jejich cesty k nákupu. 

Součástí materiálu jsou i případové studie, které ukazují, jak využití výzkumu může významně přispět k vytvoření efektivnějšího retailového prostředí. V rámci spolupráce POPAI CE a Shop!Global na tomto projektu jsou do obsahu materiálu zařazeny také vybrané případové studie od čtyřech našich členů.

 

White Paper najdete na tomto odkazu.

 

Foto: pixabay.com

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS