Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

In-store komunikační design - lidé a digitální svět

Vloženo: 26.1.2019

Výhoda obrazovek a monitorů tkví v možnosti jejich zprostředkování přes různá média – obrázky, videa, dotekové a vibrační efekty a podobně.

-- ilustrační foto: POPAI CE --

Až čtvrtinu našeho času trávíme připoutáni k elektronickým zařízením. Náš vztah k obrazovkám nyní spočívá hlavně v tom, že jsme sami schopni plně kontrolovat obsah sledovaného výběrem pouze těch informací, o které máme zájem, a rychle opouštíme ty, které nás nezaujmou.

Mnoho lidí používá dokonce několik obrazovek najednou, a zatímco sledují televizi,

jsou schopni ovládat paralelně mobilní nebo jiná digitální zařízení.

Ve „vyspělých“ zemích lidé tráví průměrně 6,5 hodiny denně interakcí s mobilními displeji a jinými elektronickými zařízeními. Podle studie z roku 2014 je poměr použití mobilních

zařízení následovný: chytré telefony – 2 až 3 hodiny, laptop/PC – přibližně 2 hodiny, TV – až 2 hodiny a tablety zhruba půl hodiny denně.

Celý článek, který vyšel v odborném měsíčníku Retail News, prikládáme ve formátu .pdf.

Soubory ke stažení

In-store komunikační design - lidé a digitální svět (1,97 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS