Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

„I“ jako Inkubátor

Vloženo: 14.6.2017

Asociace POPAI CE rozšířila odborný program o zajímavou aktivitu, kterou je POPAI Inkubátor. Jde o novou platformu, která nabízí další příležitost pro vzájemnou komunikaci členů POPAI CE -  výrobců a tvůrců in-store řešení se zadavateli reklamy.  

Program akce je zaměřen na krátké prezentace vybraných novinek členů POPAI  (inovativních nápadů, technologií, produktů, nových projektů) z oboru marketingové komunikace v in-store. „Cílem je přinést skutečně nové a přínosné informace, které posouvají odvětví směrem kupředu, a zároveň spojit příjemné setkání tvůrců in-store komunikačních realizací a zadavatelů reklamy s neformální snídaní,“ uvedl Petr Šimek, garant Klubu zadavatelů POPAI CE.

Premiéra POPAI Inkubátoru proběhla 8. 6. 2017 pod garancí sekcí Klubu zadavatelů a Digitální komunikace POPAI CE.

Žhavou novinku z oblasti merchandisingových systémů v prodejních místech prezentoval Vojtěch Motl ze společnosti HL Display. Jde o posuvný policový systém Multivo™, který umožňuje jednoduché doplňování zboží v jednom kroku díky sklápěcí přední zarážce, a tudíž čas strávený doplňováním a vyrovnáváním zboží je kratší než u stávajících systémů. Rovněž i změny planogramu jsou jednodušší a rychlejší kvůli možnosti nadzdvihnutí a posunutí celého děliče. Díky pružinovému či mechanickému posunovači je zboží tlačeno vpřed a je tak dobře viditelné a vždy zarovnané na kraji police a zároveň je docíleno okamžité identifikace potřeby doplnění zboží. Řešení je vhodné pro většinu standardních typů balení produktů. Na zahraničích trzích byl tento systém již uveden v loňském roce, na český trh je uváděn nyní. Velmi pozitivní reakce přicházejí například od francouzské společnosti Intermarché Issy-les-Moulineaux, kde bylo Multivo™ instalováno v sekci Health and Beauty. Vedení společnosti oznámilo nárůst prodejů o 9 % během prvního měsíce po instalaci a pozitivní zpětné vazby od zaměstnanců i zákazníků.

Digitální stojan D - STAND od společnosti SÁRA je inovací standardních „áčkových“ stojanů. Jak zdůraznil Jan Lojka z této společnosti, největší výhodou tohoto komunikačního prostředku je oproštění se od distribuce papírových plakátů a výměny těchto plakátů ve standardních stojanech. Stojan je komfortním řešením pro dynamickou výměnu a zajištění maximálně aktuálního obsahu. Stojan je v režimu on-line a komunikuje se vzdáleným serverem. Obsah lze jednoduše přenést prostřednictvím internetového portálu přes wi-fi rozhraní nebo mobilní data. Digitální stojany D - STAND využívá např. společnost Alza  ve svých prodejních místech v ČR a na Slovensku.

Technologickou novinkou od firmy SÁRA je lepení plexiskla speciální technologií, díky které je zajištěno, že lepené spoje jsou čisté a bez viditelných bublin. Technologie je vhodná především pro luxusní vitríny s prémiovým zbožím.

O inovativních tvarových projekcích v retailu hovořil Lukáš Trnka ze společnosti UGO! Media. Představil projekt, jehož hlavní ideou bylo přinést nový vizuální prvek prostřednictvím atypického digitálního nosiče do shop-in-shopu značky Puma v  obchodních domech v Mnichově, Stuttgartu a v Paříži s cílem zvýšit zákaznickou attraction části retailové jednotky. V rámci instore instalace byl využit tvarový plexi výřez, který byl opatřen   oboustrannou projekční folií ve tvaru logotypu klienta, na který byl promítán content. Realizace byla zavěšena v prostoru prodejního místa. Úspěšnost projektu potvrdil i fakt, že značka Puma zařadila tento mediatyp do svého katalogu a řešení se stalo standardizovaným digitálním prvkem v retailu pod názvem Puma Iconic Logo Cat. 

Novým řešením pro řízení in-store marketingu a prodejních kampaní je WELLEN Merchandising System (WMS). Princip a výhody unikátního webového nástroje pro sdružování a kontrolování informací o kampaních a komunikačních materiálech přiblížil Petr Šimek z agentury WELLEN. Systém zahrnuje dva směry. WELLEN Shops je online centrální databáze, která sdružuje informace o pobočkách firmy včetně informací o seznamech, velikostech, rozmístění, platnosti a počtech jednotlivých komunikačních materiálů i nosičů. Jde o pohodlný způsob kontroly průběhu a správnosti komunikace v retailu z jednoho centrálního místa.

WELLEN Analytics je on-line systém, který slouží pro rychlé, finančně nenáročné a centrálně řízené průzkumy a dotazování v in-store. Systém zpracovává v reálném čase výstupy včetně grafů. Umožňuje jednoduše a rychle získávat zpětnou vazbu z prodejen na základě předdefinovaného dotazníku s využitím mobilních zařízení.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS