Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Grand Prix 2018 – soutěž v řešení aktuálních problémů

Vloženo: 11.7.2018

Institut interní komunikace a Marketingový institut vyhlašuje již 8. ročník soutěže Grand Prix – soutěže efektivních řešení problémů z interní komunikace, marketingu a obchodu.

                                 

Cílem soutěže je ukázat ty nejzajímavější příklady z praxe, dát firmám možnost prezentovat svoji odbornost a získat na svoji práci zpětnou vazbu. Zároveň poskytuje inspiraci a účinné postupy, jak pracovat ještě efektivněji.

Svět je stále složitější, přitom se neustále volá po zjednodušení, zpřehlednění. Co je přidanou hodnotou soutěže? Dát jedné práci zlato? A ostatní mají smůlu? NE! Soutěž v tomto pojetí má ukazovat všechno zajímavé, a nejen ocenit, ale hlavně upozornit na to, co se v podnikání hodí – ze soutěže mají mít prospěch všichni. Účastníci, kteří dostanou zpětnou vazbu od předních českých odborníků, ale také veřejnost, která se může inspirovat z práce jiných.

Harmonogram soutěže

4. 6. – Zahájení soutěže

4. 6. – 1. 8. – Přihlášky do soutěže Grand Prix 2018

4. 6. – 15. 8. – Přihlášky do kategorie Cena C-levelu

2. 8. – 1. 9. – Hodnocení prací porotou

13. 9.– Slavnostní vyhlášení vítězů Grand Prix 2018

Účastníci

Zapojit se může každý, kdo nějakým způsobem realizuje marketing, obchod nebo interní komunikaci. Může jít o firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a další organizace, případně i o jednotlivce, a to bez ohledu na členství v Marketingovém institutu či Institutu interní komunikace. V soutěži nerozhoduje velikost či značka firmy – v případě kvalitního řešení může jít o zajímavou možnost, jak se v případě malé firmy dostat do povědomí odborné veřejnosti a oslovit tak potenciální zákazníky.

Co Vám účast v soutěži přinese?

1) Získáte podrobnou zpětnou vazbu na svojí práci od předních expertů
2) Zjistíte, jak jste na tom v porovnání s konkurencí.
3) Ukážete svoji odbornost široké veřejnosti a oslovíte tak potenciální klienty.
4) Získáte zajímavé kontakty z řad účastníků a porotců.
5) Dostanete přístup k pracím ostatních společností z dané kategorie.

 

Více informací o soutěži včetně kontaktu na organizátora najdete ZDE.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS