Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Fernet provoní prodejny řetězce Makro a Ahold

Vloženo: 12.4.2019

Novinka člena POPAI CE

Přední výrobce lihovin Stock začal k propagaci svého Fernetu Stock v řetězcích Makro využívat od konce března nové vystavení. Jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu. Vystavení zdobí originální jutový pytel obsahující směs tří voňavých bylin, které se používají při maceraci. Vystavení zacílené na zákazníkovy smysly připravila společnost Dago.

Kromě přepracovaného designu lahve Fernetu Stock prezentuje vystavení i novou příchuť Honey. „Chtěli jsme maximálně zviditelnit novou podobu lahve, což se podařilo. Vystavení splnilo naše interní očekávání, a navíc se setkáváme s velmi pozitivními ohlasy z trhu,“ vysvětluje Dana Bičovská, Trade Marketing Manager ve společnosti Stock.

Výrobce při realizaci použil kombinaci kartonu a plastu. „Aby celé vystavení vyniklo v prostoru, umístili jsme do horní části regálu model nově tvarované lahve, který prosvěcuje nafialovělá aura. Díky tomu vystavení dominuje a lze ji vidět z dálky,“ popisuje Miroslav Obrátil, project manager společnosti Dago. Lahve jsou rozmístěny kaskádovitě, takže na vystavení dobře vyniknou a zákazníkům se snadněji odebírají.

Kompletní vystavení výrazně doplňuje jutový pytel se sušenými bylinami, který upozorňuje na přírodní složení Fernetu Stock. „Jde o kombinaci heřmánku, zeměžlučové nati a hořcového kořene, což jsou 3 ze 14 bylin, které se při maceraci používají. Vůně bylinek zpříjemňuje zákazníkům nákup,“ doplňuje Miroslav Obrátil ze společnosti Dago.

Zákazník může do pytle sáhnout, sušené byliny promnout v ruce a přivonět si k nim. Cílem je oslovit několik smyslů zákazníka naráz a vytvořit multisenzorický zážitek. „Chtěli jsme do vystavení zakomponovat byliny, abychom podtrhli čistě přírodní složení produktu, které je jedním z hlavních pilířů komunikace značky,“ říká Dana Bičovská ze společnosti Stock.

Vystavení je na dva měsíce rozmístěno ve 13 prodejnách řetězce Makro. Podobné vystavení je k vidění také v 27 hypermarketech Albert ze skupiny Ahold.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS