Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Dynamix propojil on-line s místem prodeje

Vloženo: 27.11.2017

Novinka člena POPAI CE

Značky Pepsi a Lay's přivezly do pražského nákupního centra Arkády Pankrác skutečný vítězný pohár Ligy mistrů UEFA. Kampaň podpořily digitální CLV.

Když pozvete fotbalového fanouška na pohár, jako první se mu nejspíš vybaví některá z trofejí evropských a světových šampionátů. Letos poprvé mohli sportovní fanoušci na dva dny vidět naživo pohár Ligy mistrů UEFA. Do Prahy ho dovezly značky Pepsi a Lay's, partneři této soutěže. Cílem bylo dát o této mimořádné události vědět co největšímu počtu fanoušků fotbalu a pozvat je, aby si užili pohár naživo. Kromě klasické on-line kampaně chtěly značky komunikovat také v místě, kde se akce uskuteční.

Digitální obsah pod kontrolou

Pohár byl vystaven v nákupním centru Arkády Pankrác. Na in-store komunikaci si Pepsi vybrala pražskou společnost Dynamix Media. Klient využil softwarové řešení Minute Screen. Jde o technologii, která propojuje on-line kampaně s místem prodeje. Software umí z jakéhokoliv počítače na pokyn moderátora zobrazovat obsah na konkrétním digitálním CLV (digiCLV).

Publikování obsahu řídí klient a moderátor je jediný, kdo rozhoduje o tom, co se na obrazovce objeví. Předchází se tím situaci, kdy by při použití obsahu ze sociálních sítí mohli projekci ovládnout trollové nebo autoři nenávistných příspěvků.

Dynamix Media tyto digitální plochy provozuje na celkem 79 obrazovkách v deseti největších nákupních centrech v Česku (kromě Arkád Pankrác ještě na Floře, v Centru Černý Most, v Centru Chodov, Obchodním centru Letňany, v Metropoli Zličín, v Novém Smíchově, v Palladiu, v Plaze Novodvorská a v brněnské Olympii).

Kdo pojede do Cardiffu?

Také při této konkrétní kampani byla základem práce s uživatelsky generovaným obsahem, který fanoušci dávali na facebookový profil Pepsi. Klient při kampani spolupracoval s moderátorem Evropy 2 Petrem "Nastym" Cerhou, který motivoval fanoušky fotbalu a formou splnění tří nelehkých výzev nabízel účast ve slosování o dva lístky na červnové finále Ligy mistrů UEFA ve velšském Cardiffu.

Atraktivní cena i přes náročné úkoly motivovala desítky účastníků k zasílání fotek a videí. Z pestrých příspěvků od fanoušků na Facebooku vybrala agentura každý den deset nejlepších. Ty pak umístila prostřednictvím softwaru Minute Screen na všechny digiCLV v Arkádách do předem připravené šablony s brandingem klienta.

V průběhu dne mohla kdykoliv obsah všech obrazovek změnit stiskem jednoho tlačítka. Klient ve smyčce použil dva šestivteřinové sloty. V rámci prvního informoval o tom, kolik dní zbývá do okamžiku, kdy se v Arkádách objeví pohár, a v tom druhém ukazoval, jak se fanoušci na pohár těší.

Software umí vytvářet v reálném čase videa z uživatelských videí postovaných na Facebook. Obsah si pak zachovává atraktivitu a dynamiku, což podtrhuje jeho efektní zobrazení na téměř dvoumetrových fullHD nosičích.

Padesát tisíc fanoušků

Atraktivní fotbalová trofej zafungovala jako magnet na návštěvnost akce. Po oba dva dny na konci letošního dubna, kdy byla vystavena tato "nejoblíbenější fotbalová celebrita", bylo jeviště v obchodním centru plné a většinu času se stála fronta. Pepsi spočítala účast na 55 tisíc diváků a její hostesky rozdaly 4000 vzorků limonády Pepsi a bramborových chipsů Lay's. Přilehlý fotokoutek zhotovil 1700 fotek s pohárem, což byla jeho maximální kapacita.

K návštěvě lákal kromě samotného poháru i doprovodný program v podobě rozhovorů s několika hosty: Vladimírem Šmicerem (vítězem Ligy mistrů z roku 2005), televizním komentátorem Jaromírem Bosákem, bývalým fotbalovým brankářem Jaromírem Blažkem a bývalým fotbalovým obráncem Markem Jankulovským. Celý den se navíc soutěžilo o merchandisingové předměty Ligy mistrů.

Zásah srovnatelný s on-line kampaní

Značný zásah měly samotné digiCLV ještě před akcí. Spot se na nich objevoval každých 30 sekund, nasazen byl po dobu 14 dnů a za tu dobu ho mohlo spatřit přes 300 tisíc návštěvníků centra.

Nosič má tedy vysokou účinnost už při použití v jednom obchodním centru, při použití ve všech nákupních domech stoupá zásah do řádu milionů návštěvníků za měsíc. Takový zásah už je srovnatelný s kampaněmi v on-line prostředí. "V případě použití všech obrazovek je to přes šest milionů návštěvníků měsíčně," uvádí provozovatel ploch Dynamix Media.

"Značky Pepsi a Lay's prokázaly, že mají odvahu využít nové technologie a mají řešení k tomu, jak propojit svůj skvělý on-line a silnou základnu fanoušků s místem prodeje," uvedl za Minute Screen Petr Ungerman, který zajišťuje propojení on-line kampaně s Dynamix Media. Možnost měnit a zobrazovat uživatelský obsah v reálném čase na velké obrazovce si chválí i samotný klient, společnost PepsiCo, pod kterou značky Pepsi a Lay's patří.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS