Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Direct maily společnosti LOGIK bodují

Vloženo: 24.5.2016

Novinka člena POPAI CE

  Komunikace prostřednictvím in-house navržených a vyrobených direct mailů, prezentujících možnosti tiskárny LOGIK, posbírala ocenění na oborových soutěžích i oblibu mezi klienty.

Oceněný kalendář

Prvním výrazným direct mailem společnosti LOGIK, s.r.o., který cílil především na stávající klienty, je stolní kalendář na rok 2016, který sloužil nejen jako firemní PF na přelomu roku, ale i po celý rok jako pozornost pro zákazníky.

Kvality kalendáře ocenila i porota prestižní soutěže Kalendář 2016. V soutěži obdržela společnost LOGIK zvláštní cenu poroty za Celkové polygrafické zpracování jako kalendář, který nejlépe ze všech přibližně 130 přihlášených využívá potenciálu tisku a zušlechťování tiskovin. „Zkrátka jsme byli oceněni za nejlepší tiskařskou práci,“ říká Václav Loubek, marketing manager společnosti.

Dalším důležitým oceněním je i nominace mezi nejlepší v kategorii Reklamní kalendář a 3. místo v kategorii Reklamní kancelářské potřeby prestižní soutěže Hvězda 3D Reklamy. „Obě ocenění nás obzvlášť těší, protože náš kalendář není jen kalendář, ale i ukázka toho, co umíme navrhnout, zkonstruovat a vyrobit vlastními kapacitami v tiskárně LOGIK,“ popisuje Václav Loubek.

Ve spolupráci s grafiky a konstruktéry společnosti LOGIK vzniklo několik kreativních konceptů PF, z nichž zvítězil stolní kalendář v krabičce. „Jednotlivým měsíčním kartám jsme dali netradiční design, který demonstruje naše schopnosti v oblasti výseku, a zároveň jejich zadní strana informuje o jednotlivých produktech společnosti LOGIK. Povrchová úprava demonstruje zušlechťovací techniky, používané v polygrafii. Zjednodušeně řečeno, primárně jsme komunikovali kalendáře, ale sekundárně i ostatní naše produkty, tiskařské dovednosti a vybavení, schopnosti konstrukce, designu a marketingové a reklamní agentury,“ popisuje koncept kalendáře Václav Loubek.

 

 

 

Vítali jsme jaro

Následný jarní direct mail společnosti LOGIK byl postaven na myšlence klientům předat právě rozkvetlou květinu jako symbol jara. Proto koncem března obdrželi stávající i potenciální zákazníci stylizovanou krabici, v níž byla usazena kartonová květina v květináči, který zároveň sloužil jako prostor pro informace o společnosti LOGIK.

Aby byla radost z jara ještě větší, byla konstrukce celého setu navržena záměrně tak, aby při snaze vytáhnout květinu z krabice šla ven jen květina a odhalil se tak vnitřní prostor květináče, který skrýval jako překvapení vynikající čokoládové bonbóny.

Specifikem tohoto direct mailu byla logistika, vzhledem k panujícím teplým dním, sezónnosti a dalším faktorům bylo třeba celou zásilku, zhruba 500 ks, rozvézt k našim klientům během jediného dne.

 

Václav Loubek

Marketing manager

LOGIK, s.r.o.

Tel.: 733 377 199

loubek@log.cz

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS