Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna

Vloženo: 25.7.2019

Novinka člena POPAI CE

Volný čas mohou rodiče se svými malými dětmi nově trávit v zábavném světě Hamíkov, který vyrostl v pražském hračkářství Hamleys díky spolupráci se společností Nutricia. Návštěvníci v něm najdou i nový permanentní stojan od in-store komunikační agentury DAGO, kde je pro nejmenší k dispozici dětská výživa Hami.

Permanentní paletový stojan má zaujmout především rodiče s dětmi do tří let věku. „Usilujeme o to, aby si lidé, kteří v novém dětském koutku tráví čas, díky vystavení zapamatovali naši značku Hami, jež nabízí produkty pro kojence a batolata.[1] Zároveň mohou svým dětem zakoupit ovocnou přesnídávku jako svačinu nebo pestrý oběd v podobě masozeleninového příkrmu Hami. Stojan proto zároveň podporuje i navýšení prodejů,“ vysvětluje Lenka Doleželová, Trade Marketing Manager z firmy Nutricia, která dětskou výživu Hami prodává.

Aby si rodiče a děti paletového stojanu všimli, pojala ho společnost DAGO jako větrný mlýn s lávkou obklopený různobarevnými zvířaty. Přitahuje nejmenší návštěvníky, kteří si intuitivně chtějí pohrát. Jejich pozornost poutají tři hlavní hrací prvky: otočné lopatky mlýna, hrací kostky s ikonami Hami, které dohromady fungují jako skládačka, a barevná lávka, kterou mohou děti přecházet a rodiče je zároveň vyfotit.

Právě interaktivita v kombinaci s atraktivním designem dělá z tohoto projektu plně trendovou záležitost. „Jde o stojan, který v sobě spojuje několik funkcí. Netradiční cestou ukazuje rodičům nabízené produkty a zároveň zabaví jejich děti. Projekty jako tento zprostředkovávají nevšední zážitky a tím podporují nejen prodej, ale i posilují komunikovanou značku. Nám zároveň umožňují vytvářet inovativní řešení a posouvat návrhy a realizace paletových vystavení vpřed,“ komentuje Miloslav Odehnal, Business Project Manager z firmy DAGO.

Tvůrci se při vývoji stojanu zaměřili nejen na design, který musel korespondovat se zbytkem dětského koutku Hamíkov, ale dbali také na bezpečnost. „Hrozilo, že stojan bude stát přesně na předělu mezi kobercem a linoleem. DAGO ale pro stojan navrhlo vhodné materiály a konstrukci, které by případné podlahové nerovnosti eliminovaly,“ doplňuje Lenka Doleželová z firmy Nutricia.

___________________________________________________________________________

Kontakt: Tomáš Fridrich, tomas.fridrich@adison.cz, tel.: + 420 723 180 727

 

[1] Pozn.: jedná se o potravinu pro zvláštní výživu.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS