Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Co ještě o Shopper Engagement Study nevíte

Vloženo: 6.2.2017

V loňském roce jsme společně s výzkumnou agenturou Ipsos pilně pracovali na realizaci  unikátní studie nakupování v českých supermarketech a hypermarketech Shopper Engagement Study CZ a po zpracování dat jsme průběžně přinášeli informace o zajímavých zjištěních, která vyplynula z výsledků tohoto rozsáhlého výzkumu.



Naše mise byla úspěšná skrze naplnění řady cílů, které jsme si na počátku projektu vytyčili:

  •   Podařilo se nám zrealizovat historicky nejrozsáhlejší výzkum nakupování v ČR.
  •   S jeho výstupy aktivně pracují partneři v již bezmála 20-ti produktových kategoriích.
  •   Na jeho základě vznikla řada příležitostí ke spolupráci mezi dodavateli a retailery.
  •   Projekt povzbudil nová členství v asociaci z řad zadavatelů a retailerů.
  •   Otevírá cestu k  námi dlouhodobě podporovaným přístupům.
  •   Ukázal, s jakými shopper daty je možné pracovat a jakým způsobem.
  •   V řadě výstupů prokázal enormní význam aktivit v místě prodeje.
  •   Dlouhodobě popularizuje a vzdělává náš obor.
  •   Přinesl mnoho nových akčních insightů do úrovně produktových kategorií k inovacím a optimalizacím jejich POP komunikace a dalších aktivit v místě prodeje.

Data z výzkumu a jednotlivé reporty budou dlouhodobě k dispozici jako zdroj odpovědí na otázky týkající se nakupování v jednotlivých sortimentních kategoriích a u zapojených maloobchodních značek. Výsledky budou vzhledem ke své povaze a stavu trhu platné několik let a zároveň flexibilně k okamžité dispozici.

Těšíme se,  že se na nás budete v případě budoucích otázek ohledně nakupování a související role a vlivu POP komunikace obracet, abychom mohli pro Vás v gigantické datové kostce nalézat odpovědi a dodávat argumenty pro Vaše nové plány a nápady.

Věříme, že Vás také potěší uvolnění dalších agregovaných výsledků, které budou našim členům v prvním čtvrtletí zdarma k dispozici s cílem inspirovat a pomáhat  k dosahování ještě lepších nákupních zážitků a obchodních výsledků.

Na závěr děkujeme všem, kteří projekt na jeho dobrodružné cestě provázeli při vzniku i realizaci a pomohli tak přispět k pozitivní evoluci marketingu at retail na našem trhu.


Daniel Jesenský, Vice-Prezident POPAI CENTRAL EUROPE
Daniela Krofiánová, General Manager POPAI CENTRAL EUROPE

 

Chcete se o projektu SES CZ dozvědět ještě více?

Další podklady ke stažení:

Vybrané články o projektu:

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS