Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Co dokáže spojení dvou smyslů přímo v místě prodeje

Vloženo: 12.11.2017

Novinka člena POPAI CE

Jak na vás působí, když po vstupu do potravin ucítíte čerstvé pečivo? Příjemná vůně se šíří prodejnou a vy se už těšíte, jak si čerstvé, křupavé pečivo doma vychutnáte. Produktová aroma podporují prodej potravin a vytvářejí příjemný zážitek z nakupovaní.

Mezi nejpopulárnější produktové aroma patří vůně kávy, bazalky, klobás, pomerančové koření, čokoláda a mnohé jiné. Při představovaní nových produktů a při různých promočních aktivitách na prodejním místě, dokáže aroma posilnit emoce a zákazník si váš nový produkt, na základě příjemné vůně zapamatuje. Tuto emoci si automaticky spojí s vaší značkou a vytvoří si trvalou příjemnou vzpomínku.

Produktové aroma sa dá velmi efektivně kombinovat s reklamou v In-Store rádiu. Při propagaci produktu dokážete klienta spotem v In-store rádiu navigovat k vašemu produktu, informujete ho o novinkách a slevách. Když váš zákazník nakupuje a přes In-Store rádio zachytí informaci o vašem produktu, přijde si produkt prohlednout a při propagačním pultu nebo u regálu ucítí příjemnou vůni, můžete u něho vyvolat emocionální reakci, po které si produkt okamžite koupí.

Představte si, že bloudíte po obrovských potravinách a In-Store rádio vám oznámí, že ovocné čaje jsou momentálne v akci. Vy jste do potravin neprišli s cílem koupit si čaj, ale při průchodu uličkou, v které se prodávají čaje vám učaruje příjemná vůně pomerančového koření. Určitě se už v tomto momentu začnete tešit, jak se doma zabalíte do deky, otvíráte si knihu a uvaříte si čaj.

 

Naše case studies:

Čajová cesta Pickwick:

Klient: AIRBUZZ/JDE

Umístění: TESCO NARODNÍ, ČR

Kampaň: ČAJOVÁ CESTA/PICKWICK

Délka kampaně: 1 měsíc

Vůně: Pomerančové koření

 

 

Čerstvě pomletá káva Jacobs:

Klient: JDE CZ

Umístění: Globus, Olomouc, ČR

Kampaň: JACOBS

Délka kampaně: 1 měsíc

Vůně: Čerstvě pomletá káva

 

 

Aromatizovaní autobusové zastávky v Bratislavě:

Klient:JC Decaux

Umístění: MHD ZÁSTAVKA, Bratislava, SR

Kampaň: Dolce Gusto, Nescaffé

Délka kampaně: 1 měsíc

Vůně: Čerstvě pomletá káva

 

 

Kontakt

Store Media s.r.o.

Valentína Sikelová, Marketing

 E: sikelova@storemedia.eu

 www.storemedia.eu

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS