Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Certifikovaný kurz Marketingová komunikace v místě prodeje II. pro pokročilé

Vloženo: 27.4.2017

Kurz pořádají asociace POPAI CE a Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE Praha.   

                     

Termín: 15. 6. 2017 od 9 do 17 hod

Místo konání:  Učebna RB 212, Rajská budova Vysoké Školy Ekonomické Praha (vchod z ul. Italská), nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3 - Žižkov

Program nabídne specifické pohledy na tvorbu a exekuci in-store marketingových komunikačních nástrojů především v oblasti rychloobrátkového sortimentu (FMCG).

 

Co kurz účastníkům přinese:

  • Nové a pokročilé znalosti a informace z oboru marketingové komunikace v místě prodeje.
  • Komentáře a doporučení v rámci praktických cvičení.
  • Certifikát o absolvování kurzu od globální oborové asociace POPAI a VŠE Praha.
  • Networking mezi účastníky.

Kurz je určen pro profesionály z řad maloobchodníků, zadavatelů reklamy, výrobců a dodavatelů in-store komunikačních prostředků a reklamních agentur

Moderuje: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CE

 

Tematické okruhy programu

Strategie a plánování

  • Path to purchase a komplex POP komunikačních aktivit
  • Category management a Shopper insight jako základ tvorby a exekuce POP komunikace


Exekuce a implementace

  • Nové principy účinné tvorby a exekuce POP komunikace
  • Multisensorická POP komunikace
  • Brand v POP komunikaci


Optimalizace a inovace

  • Psychobehaviorální příležitosti pro optimalizaci in-store komunikačních aktivit
  • Moderní výzkumné nástroje optimalizace účinnosti POP kampaní
  • Inovace a trendy v retailu

 

Lektoři kurzu

Ing. Svetlana Bryliakova, Manager Shopper Insights CE & WTR, Mondelez Europe Services GmbH

Dr. Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CE, Managing Partner ve společnosti DAGO

Ing. Martin Láska, InStore a Shopper insight director, 4P&P

Mgr. Peter Lelovič, nezávislý konzultant

Ing. Helena Petrová, Sales Development and Customer Category Manager, Mondelez

Mgr. Petr Šimek, Garant Klubu zadavatelů POPAI CE, Managing Director ve společnosti WELLEN

Ing. Jan Šolta, Národní manažer Trade marketingu, Plzeňský Prazdroj, a.s.

Aleš Štibinger, DiS, Managing director GAIA Group

Ing. Martin Troup, Shopper marketing manažer, Plzeňský Prazdroj, a.s.

Ing. Andrea Vozníková, Consumer Market Insight Development Manager CEE, Unilever ČR,

Členka výkonné rady POPAI CE 

Ing. David Wurst, Category Specialist Confectionery, Nestlé Česko s.r.o.

Změna programu vyhrazena.

V příloze najdete podrobný program kurzu včetně obsahu jednotlivých přednášek.

Mediálním partnerem semináře je časopis Zboží & Prodej.

 

Pro podmínky účasti na semináři s možností objednání účasti klikněte na tento odkaz.

Soubory ke stažení

Certifikovaný kurz Marketingové komunikace II (222,98 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS