Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

Vloženo: 19.7.2018

Novinka člena POPAI CE

Značka destilátů Captain Morgan distributora Stock Plzeň využívá do 23. července v řetězcích Globus akční vystavení připomínající loď. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní stylizace v dřevěném provedení, s nímž má značka dobré zkušenosti. Návrh a výrobu vystavení zajistila společnost Dago.

 Na vystavení je prezentováno kompletní portfolio značky. „Zákazníci mají možnost výhodně koupit a vyzkoušet i jiné produkty značky, důraz klademe zejména na Captain Morgan Black Spiced a White Rum, dominantní je však Captain Morgan Original Spiced Gold, který se navíc prezentuje v limitované edici.“ vysvětluje Zdeněk Bláha, brand manager Captain Morgan, Stock Plzeň. Přínosem velkého vystavení je větší prostor pro prezentaci značky v době, kdy řetězce usilují o čistší prodejní prostředí a pro budování a komunikaci značky není tolik prostoru. Řešení na míru přináší lepší výsledky než komunikace pouze na regálu a standardní formáty. Velká vystavení jako nástroj podpory budování značek v místě prodeje se v tomto kontextu stávají trendem.

Námořní tématika je se značkou Captain Morgan neodmyslitelně spojená. Aktuální vystavení na prodejnách Globus reflektuje prvky lodní konstrukce. „Dřevo je upraveno, aby vypadalo ošlehané mořem. Postup opalování, drátkování a moření jsme vyvinuli před dvěma roky a je používán pro každé dřevěné vystavení. Nechybí postava kapitána s kormidlem a pozornost nakupujících láká pulzující červené osvětlení,“ popisuje vystavení Miroslav Obrátil, project manager společnosti Dago, která měla na starosti jeho návrh a výrobu.

Čtyřpaletí je nasazeno ve třech prodejnách Globus. V dalších prodejnách řetězce jsou vystaveny jednopaletové dřevěné lodě, které svým provedením a hodnotnými materiály rovněž výrazně poutají pozornost. „V loňském roce došlo k jejich pilotnímu testování a potvrdily se lepší prodejní výsledky ve srovnání s kartonovým provedením,“ doplňuje Miroslav Obrátil. Vystavení v prodejnách Globus potrvá do 23. července, jednotlivé prodejny mohou akci prodloužit. Vícepaletová nestandardní vystavení jsou fungujícím trendem a značka v jejich využití hodlá pokračovat.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS