Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Brzy poznáme nejdůvěryhodnější značky letošního roku:

Vloženo: 18.10.2016

Hodnocení spotřebitelské důvěry si u nás buduje novou tradici.

Novinka člena POPAI CE.

Společnost Atoz Marketing Services letos již podruhé spouští marketingový program Důvěryhodné značky. V něm čeští spotřebitelé zvolí značky, jimž na domácím trhu nejvíce důvěřují.

Po startu programu v loňskémroce, kdy titul získalo 46 nejdůvěryhodnějších značek z oblasti retailu a rychloobrátkového zboží, z nichž mnoho následně využilo ocenění ve své komunikaci, byla programu věnována velká pozornost v médiích. V tomto roce se organizátoři rozhodli rozšířit program o další kategorie. Nově budou spotřebitelé hodnotit své favority také v oblastech, jako je například bankovnictví, pojišťovnictví, automobily, ale i kancelářská technika, pneumatiky, cestovní kanceláře a další. Celkově tedy letos budou v rámci programu oceněny nejdůvěryhodnější značkyv šedesáti kategoriích. O vítězích rozhodnou výsledky rozsáhlého hlasování agentury STEM/MARK na reprezentativním panelu 4000 respondentů.

„V loňském roce jsme se zaměřili primárně na kategorie retailu s rychloobrátkovým zbožím, ve kterých je naše společnost dlouhodobě silným hráčem, a spotřebitelé byli spíše konzervativní. Mezi vítězi se umísťovaly především tradiční české značky.S dalším ročníkem však na řadu přichází též plánované rozšíření programu a s ním i 20 nových kategorií, ve kterých důvěra ve značku hraje nezanedbatelnou roli.Sami jsme nyní velmi zvědaví, zda jsou spotřebitelé stejně konzervativní i v dalších kategoriích, kde hraje značka důležitou roli,“ říká Lukáš Matějka,manažer skupiny Atoz Marketing.

Důvěryhodné značky jsou marketingovým programem společnosti Atoz Marketing Services, která v České republice již 17 let organizuje program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka.Ten je zaměřen hlavně na produktové novinky na trhu rychloobrátkového a spotřebního zboží. Do minulého roku u nás neexistoval žádný marketingový program, který by hodnotil značky na základě spotřebitelské důvěry. „V minulosti jsme na základě více průzkumů zjistili, že většina spotřebitelů se při výběru nového produktu rozhoduje především na základě důvěry v jeho značku, proto jsme se loni rozhodli spustit program, který ocení značky z tohoto hlediska,“ říká Alena Bělíčková, projektová manažerka obou programů.

Vítězné nejdůvěryhodnější značky pro rok 2016 budou slavnostně vyhlášeny 10. listopadu v nádherných prostorech Pražské křižovatky – v kostele sv. Anny, akci bude moderovat Jolana Voldánová a setká se zde 200 VIP osobností českého businessu.

Pro další informace, prosím, kontaktujte:

Lukáš Matějka,
Marketing Group Manager
Atoz Marketing Services
Holečkova 29
150 00 Praha 5
Mobil: +420 605 494 996
E-mail: lukas.matejka@atoz.cz
www.duveryhodneznacky.cz

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS