Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Vloženo: 14.5.2021

Novinka člena POPAI CE

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které vytvořila společnost Dago.  

„Pro limitovanou edici Big Shock! MUSIC jsme chtěli vytvořit jedinečné in-store řešení pro paletové stání a endcap, které podpoří prodej dvou nových unikátních příchutí. Výběrové řízení vyhrála společnost Dago s návrhem originálního řešení, které v sobě nese hlavní atributy limitované edice – hudbu a letní zábavu. Výsledné vystavení je na prodejnách opravdu nepřehlédnutelné,“ popisuje David Tlach, trade & category manager společnosti Big Shock.

Designéři společnosti Dago přišli s celokartonovým vystavením, které je jedinečné díky svému tvaru, jednoduchosti i funkčnosti. „Vystavení je oboustranné a nabízí dostatečný prostor pro zásobu produktů. Díky svému neobvyklému a jasně rozpoznatelnému tvaru je stojan pro zákazníky nejen nepřehlédnutelný, ale také atraktivně vybízí k vyzkoušení nových limitovaných příchutí,“ představuje koncept vystavení Big Shock! MUSIC Jan Slabý, project manager společnosti Dago.

Letošní limitované edice Big Shock! MUSIC navazují na loňskou aktivaci MUSIC, která měla úspěch i přes řadu vládních omezení a zrušení hudebních akcí i festivalů. Kampaň doplní spotřebitelská soutěž – každá plechovka pod víčkem obsahuje unikátní kód, se kterým lze vyhrát věcné ceny na bigshock.cz.  

Celkem bylo vyrobeno 16 kusů vystavení, která budou k vidění ve všech prodejnách Globus a prodejně Terno v Českých Budějovicích. Endcap se bude instalovat také ve vybraných prodejnách Tesco.

 

              

 

 ____________________________________________________________________________________

DAGO, s.r.o.

Dago, s.r.o., je fullservisová POP komunikační agentura s vlastní výrobou, která funguje již od roku 1993. Pracuje pro přibližně stovku klientů z oblasti FMCG, elektroniky, farmacie, finančních služeb a dalších segmentů. Navrhuje komplexní POP komunikační kampaně i jednotlivé aplikace od grafických a designérských návrhů, vývoje, sériové výroby až po implementaci v místech prodeje. Do projektů aplikuje ověřené shopper-centrické znalosti pro maximalizaci účinku. Mezi poslední inovace patří propracovaný logistický systém, který klientům umožňuje komplexně a efektivně spravovat veškeré POP realizace. Dago dlouhodobě působí také na slovenském trhu. Lidé z agentury Dago pravidelně publikují v oborových médiích a společnost získává prestižní ocenění na tuzemských i zahraničních soutěžích, například POPAI Awards nebo Shop!Awards.

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS