Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

BEST OF IN-STORE 2018

Vloženo: 2.1.2018

Nenechte si ujít nové případové studie úspěšných řešení pro místo prodeje

POPAI CE pořádá další ročník semináře, který představí nové projekty pro komunikaci v místě prodeje od zadání až po jejich implementaci a úspěšnost v in-store.

Akce se uskuteční 8. 2. 2018 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále Erbia Congress Centrum (Aureole) Hvězdova 1716/2b, 140 78  Praha 4.

Program navazuje na předchozí ročníky akce a nabízí mimořádnou příležitost seznámit se s nejúspěšnějšími in-store realizacemi, které byly oceněny na právě uplynulém ročníku POPAI AWARDS. 

Tvůrci řešení se exkluzivně podělí s účastníky semináře o své zkušenosti a doporučení, jak účinně komunikovat v prodejních místech i v dalších místech kontaktu se spotřebiteli.  Praktické příklady koncepcí a kampaní odhalí inovativní formy komunikace se zákazníky v různých segmentech trhu a ukážou aktuální směry vývoje in-store komunikace. 

V rámci programu semináře rovněž proběhne křest nové odborné knihy Marketingová komunikace v místě prodeje. Tato v našem oboru unikátní publikace je zaměřena na  In-store komunikační problematiku na úrovni značek, sortimentních kategorií i celých prodejních prostředí, zabývá se také nákupním chováním, tvorbou, implementací a vyhodnocováním účinnosti komunikace v místě prodeje. Autorem je Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.  

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží&Prodej.

Informace o podmínkách účasti na akci a přihlášku najdete ZDE

 

Soubory ke stažení

BEST OF IN-STORE 2018 (186,47 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS