Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Archív novinek

Kontaktujte nás

BEST OF IN-STORE

BEST OF IN-STORE

Vloženo: 14.1.2015

POPAI CE vás zve na odbornou akci, která se uskuteční 11. 2. 2015 od 13,00 do 16,00 hod  v přednáškové místnosti společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům,  Na Příkopě 22, vchod E,
110 00  Praha 1.

KONFERENCE pro praxi v podnikání Jak vytvořit strategii v malých, středních a rodinných firmách?

Vloženo: 19.12.2014

Registrujte se na prakticky zaměřenou KONFERENCI pro podnikatele, majitele a manažery malých a středních firem, rodinné firmy, začínající podnikatele.  S praktickými tématy a zkušenostmi s tvorbou a realizací strategie v malých, středních a rodinných firmách vystoupí čeští i zahraniční přednášející (Finsko, Švédsko, Německo) – přednášky v angličtině budou tlumočeny do češtiny.
 

Marketér roku 2014 - soutěž vyhlášena

Marketér roku 2014 - soutěž vyhlášena

Vloženo: 18.12.2014

MARKETÉR ROKU JIŽ PODESÁTÉ - Přihlaste své kandidáty do soutěže!
Česká marketingová společnost
vyhlásila desátý jubilejní ročník soutěže o Marketéra roku. Tentokrát za rok 2014.
  

Emoce v místě prodeje versus funkcionalita webu

Emoce v místě prodeje versus funkcionalita webu

Vloženo: 14.12.2014

Novým exkluzivním průzkumem v Evropě, který odhaluje nové prvky v nákupním procesu zákazníka ve fázích před, během a po nákupu, je nedávný výzkumný projekt asociace POPAI France. I když se průzkum zabývá nákupním procesem ve sféře produktů kosmetiky a parfémů, poskytuje řadu informací, které jsou aplikovatelné i v oblastech dalšího sortimentu zboží běžné spotřeby.

MAPA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ

MAPA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ

Vloženo: 10.12.2014

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE vydala ve spolupráci s dalšími oborovými asociacemi aktualizovanou verzi komplexní mapy marketingových komunikací, která zahrnuje detailní dělení podlinkových aktivit.

Regál poradí, jak namíchat drinky stejně jako barman

Regál poradí, jak namíchat drinky stejně jako barman

Vloženo: 7.12.2014

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě. Proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu firmy Brown-Forman Czechia stačí vybrat koktejl podle vlastní chuťové preference, vytisknout si recept a vzít si ty správné ingredience přímo z regálu.

POPAI CE má nové členy

Vloženo: 6.12.2014

Do asociace POPAI CENTRAL EUROPE vstoupily další dvě společnosti, které jsou významnými výrobci  prostředků in-store komunikace.

POPAI AWARDS 2014 - Nová řešení pro účinnou komunikaci v místě prodeje

POPAI AWARDS 2014 - Nová řešení pro účinnou komunikaci v místě prodeje

Vloženo: 5.12.2014

Pozitivní emoce a zážitky a jejich zásadní význam při komunikaci se zákazníkem v in-store patřily k hlavním tématům programu letošního ročníku akce POPAI day, kterou uspořádala v závěru listopadu asociace POPAI CE.  O tom se mohli přesvědčit i návštěvníci  expozice  oborové soutěže POPAI AWARDS, která představila jedinečné  ukázky  nových způsobů a inovativních forem komunikace se zákazníky  ve všech hlavních segmentech trhu.

POPAI fórum 2014 o nejnovějších trendech v místě prodeje ve prospěch zákazníka

POPAI fórum 2014 o nejnovějších trendech v místě prodeje ve prospěch zákazníka

Vloženo: 3.12.2014

Konferenční centrum U Hájků už podruhé hostilo tradiční akci POPAI DAY, jejímž pořadatelem byla asociace POPAI CE. V rámci programu akce proběhla konference POPAI fórum s mezinárodní účastí.  
 

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE má novou korporátní identitu

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE má novou korporátní identitu

Vloženo: 2.12.2014

Nový vizuální styl středoevropské pobočky POPAI byl vytvořen v souvislosti s modernizací strategie asociace a stanovením její nové vize, mise a hodnot. Ve své nové podobě reprezentuje esenci nové mise, která se zaměřuje na realizaci aktivní komunikační platformy pro vzdělávání, sdílení a rozvoj oboru in-store marketing.
 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS