Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

ADLER podpořil ústecké studenty umění

Vloženo: 1.2.2018

Novinka člena POPAI CE

 

                                 

Módní přehlídkou fashion kolekce ateliéru Oděvního a textilního designu Fakulty umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně (FUD UJEP) vyvrcholila loni zahájená spolupráce firmy ADLER Czech, a.s. se studenty zmíněného ateliéru. Ústecká společnost darovala posluchačům textilní materiál, z kterého vyrábí své vlastní produkty, především značková reklamní trička.

„Spolupráce s firmou ADLER je jedinečným projektem, který jsme realizovali. Nebyli jsme limitováni žádnou disciplínou a mohli jsme naprosto svobodně, neomezeně rozvinout kreativitu a hlavně svobodného tvůrčího ducha každého ze studentů,“ hodnotí pozitivně součinnost s největším tuzemským producentem značkového reklamního textilu vedoucí ateliéru Oděvního a textilního designu FUD UJEP Jan C. Löbl, který na realizaci kolekce dohlížel spolu s odbornou asistentkou Hanou Coufalovou. Kolekci prezentovaných prací nazvali její tvůrci „PageRank – code for Adler“, což sami tajemně překládají pouze v rámci druhé části jako „zakódováno pro Adler“. Kooperaci s ústeckými studenty si pochvalují také ve firmě ADLER. „Doposud jsme na poli mladé oděvní tvorby úzce spolupracovali pouze s posluchači ateliéru designu oděvu a obuvi v Praze, kterou vede známá módní návrhářka Liběna Rochová. Loni jsme se vedle pražské UMPRUMky zaměřili také na podporu regionu. Výsledek nás velmi mile potěšil a v započaté spolupráci budeme rádi pokračovat,“ dodává marketingová ředitelka společnosti ADLER Martina Weberová s tím, že studenti mohou ve firmě najít také své uplatnění jako například stávající vedoucí produktového marketingu Denisa Horová.

Fashion kolekce „PageRank – code for Adler“ je týmovým projektem. Přináší mnohostranný pohled na jeden materiál, na jeden úplet, na jedno basic tričko. Studenti nacházeli možnosti autorského designového přístupu z několika rovin a úhlů pohledu. Dostali možnost nebýt omezeni materiálem ani časem. Kolekce představuje pestré spektrum aktuálního mladého designu, jenž reflektuje současné vztahy, názory a trendy v uceleném na sebe navazujícím bloku. Celou kolekci charakterizují struktury, objemy, autorský tisk, drapérie, linie, splývavost a barevná kompatibilita. 

Společnost ADLER Czech, a.s. se sídlem v Ústí nad Labem je lídrem na trhu značkového reklamního textilu v České republice a patří mezi přední dodavatele v Evropě. Charakter obchodního modelu firmy je striktní B2B byznys založený na e-shopu, dostatečných skladových zásobách, rychlé logistice a dokonalých zákaznických službách. Jako přední hráč v daném sortimentu se značkami Adlet, Piccolio a Malfini, který doplňují pracovní oděvy Rimeck a bezpečnostní obuv společnosti Bata Industrials, působí firma v 19 evropských zemích. Spolu se sesterskou organizací ADLER International, a.s. poskytující servis například v informačních technologiích, personální oblasti či správě majetku, má v současné době přes 200 zaměstnanců. Moderní, plně automatizovaný sklad v Ostravě disponuje denně více než deseti miliony kusů reklamního textilu. Dodávky na klíčové trhy do okolních států jsou realizovány do 24 hodin. Všechny produkty společnosti Adler podléhají přísným zkušebním testům a nesou světově uznávanou pečeť kvality Oeko-Tex Standard 100.

Více na www.adler.info

Kontakt:

ADLER CZECH a.s.

Marie Logrová

PR manažer, GSM: 731 452 069
Oblouková 391, Ústí nad Labem 403 40

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS