Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

5 hlavních chyb marketérů při retailovém prodeji

Vloženo: 23.4.2017

Je to Vaše chvíle – zákazník v prodejně před Vaším produktem! Tento zákazník má pouhých 3 až 5 vteřin na to, aby změnil svůj nákupní záměr, se kterým do prodejny přišel.

 

Nesmíte teď propásnout tuto jedinečnou příležitost! Ale jak ji využít co nejlépe? Rich Butwinick, majitel agentury MarketingLab z amerického Minneapolisu uvádí pět nejčastějších chyb, kterých se marketéři dopouštějí.

CHYBA č.1   Přesycenost informacemi

Obchodníci jsou v pokušení zahrnout všechny výhody, charakteristiky, smyslové pocity a další věci spojené se svým výrobkem nebo službou tak, aby měl zákazník všechny informace a mohl uskutečnit nákup. Nicméně dochází k pravému opaku. Po tisících pozorování společnost MarketingLab zjistila, že příliš textu a jeho roztříštěnost na zákazníky nezabírá. Klíčem k úspěchu je vyprávět jednoduchý příběh, aniž by příliš zjednodušující. K tomu přidat postřehy a hodnocení dřívějších nakupujících. Zbytek nechte na zákazníkovi.

Než tedy začnete svoji marketingovou kampaň, přemýšlejte nad následujícími otázkami:

  • Je správně zformulovaná message naší reklamy a její přínos pro zákazníka?
  • Má naše marketingová komunikace svoji hierarchii?
  • Je naše kampaň pro zákazníka jednoznačná? Umí v jeho mysli odstranit jakoukoli pochybnost?
     

Text celého článku najdete na odborném portálu mistoprodeje.ZDE

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS